close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חתונות חורף אינטימיות: כיצד להפוך את האירוע לחגיגה חמה ונעימה

מערכת שורשכב אב, תשפד26/08/2024

תקופת החורף הפכה לאחת המבוקשות לאירועי חתונה בקרב זוגות אוהבים והיא מביאה עמה יתרונות רבים שהפכו אותה לכה נחשקת

תגיות:
חופה
צילום: freepik

תקופת החורף הפכה לאחת המבוקשות לאירועי חתונה בקרב זוגות אוהבים והיא מביאה עמה יתרונות רבים שהפכו אותה לכה נחשקת.
אחד היתרונות הבולטים הוא החיסכון הכלכלי. בתקופה זו, הביקוש לאירועים נמוך יותר בהשוואה לאירועי קיץ מה שמוביל להוזלה משמעותית במחירי האולמות וספקי השירותים השונים.

בנוסף, הזמינות של המקומות המבוקשים גבוהה יותר, מה שמאפשר לזוגות

חופה
צילום: freepik
גמישות רבה יותר בבחירת המועד והמיקום עצמו.
יתרון נוסף הוא האווירה המיוחדת שהעונה מביאה עמה וגם עצם זה שהאקלים בישראל מתון יחסית, כך שגם בחורף ניתן ליהנות מימים נעימים ואף שמשיים, המאפשרים גמישות בתכנון האירוע.

איך להפיק חתונה רומנטית בחורף
עם זאת, בבואכם להפיק חתונה בחורף חשוב לקחת בחשבון את האפשרות לשינויים במזג האוויר ולהיערך בהתאם. לפניכם מספר טיפים בתכנון אירוע חורפי חלומי:

נתחיל מכך שמומלץ לבחור במקום המציע גם אזור מקורה וגם פתוח על מנת שתוכלו להחליט בזמן אמת בהתאם לתנאי מזג האוויר המשתנים איך והיכן לחגוג.

כדאי לבדוק מראש אם המתחם המיועד מאפשר לקיים את טקס הנישואין הן בחוץ והן בפנים, עם אפשרות להחליט ברגע האחרון בהתאם למזג האוויר. זה כמובן נכון גם לגבי שאר חלקי האירוע – האם ניתן לערוך קבלת פנים בגן ואת הארוחה והריקודים באולם מקורה? האם אפשר לנוע בין המרחבים השונים בקלות?

התפריט הוא מרכיב מכריע בהצלחת כל אירוע. לכן, מומלץ לבחור גן לאירועים וחתונות בחורף שמציע חוויה קולינרית מרשימה ומותאמת לרוח העונה.בחורף כדאי לשקול תפריט המתאים לאווירה: מנות מנחמות כמו תבשילים שהתבשלו לאט על אש קטנה, מאכלים היישר מהתנור, מרקים מחממים, וקינוחים עשירים. חשוב לזכור שהאוכל הוא גם חלק מהאסתטיקה של האירוע. מנות מעוצבות היטב יתרמו לא רק לטעם אלא גם למראה הכללי של החגיגה ויספקו הזדמנויות נהדרות לצילום.

העשירו את האירוע עם מבחר משקאות ייחודיים המתאימים לאווירה. שקלו להגיש משקאות חמים ומנחמים כגון תערובת יין מתובלת או סיידר תפוחים ארומטי. לחובבי המתוק, אפשר להציע מגוון משקאות שוקולד עשירים.

לעצב בסטייל חורפי או קיצי – אתם בוחרים
עיצוב האווירה באירוע הוא אגב הזדמנות לבחור קונספט ייחודי. אם בחרתם בתמה חורפית לחתונה שקלו שימוש באלמנטים כמו תאורה רכה, צבעים חמים, ועיטורים המזכירים שלג או כוכבים.

לחלופין, אם אתם דווקא מעוניינים בתחושה קיצית, הדגישו צבעים בהירים, פרחים עונתיים, ואביזרים קלילים בעיצוב השולחנות.

בכל מקרה, עיצוב החופה בחורף אף הוא משחק תפקיד חשוב. ניתן להשתמש בפרחים כדי ליצור אווירה מסוימת. למשל, פרחים לבנים עדינים יכולים ליצור אשליה של שלג קל, בעוד שילוב של סחלבים עם ענפי במבוק יכול להעניק תחושה טבעית ואקזוטית.

חשוב לשים לב ליחס בין הרקע לבין האלמנטים הדקורטיביים. ניתן ליצור ניגודיות מעניינת על ידי שילוב בדים עשירים עם פרחים בגוונים עמוקים, או לחלופין, ליצור מראה רך ועדין עם פרחים בהירים על רקע כהה.

תוכלו גם ליצור אטמוספירה נעימה בתוך האולם: דאגו לנוחות האורחים עם אביזרי חימום שונים, במיוחד אם חלק מהאירוע מתקיים בחוץ. שקלו להציע כריות לישיבה, שמיכות רכות, מגני אוזניים, צעיפים ואף כפפות.

בכל מקרה, נסו להטמיע את רוח העונה בכל פרט של העיצוב. החל מההזמנות עם מוטיבים ואלמנטים חורפיים, דרך תפאורות לצילומים, ועד לעיצוב המגנטים המחולקים בסוף האירוע שיודפסו עם אלמנטים חורפיים.

באשר למזכרות, חשבו על פריטים שימושיים ומתאימים לעונה. אפשר להכין אביזרים כמו צעיפים צבעוניים, כובעי צמר מעוצבים, או אפילו מטריות מיוחדות, כפפות עם הקדשה אישית רקומה, שקיות תה מיוחדות עם תערובת חורפית או אפילו נרות ריחניים בצנצנת קטנה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה